Bloggfritt!

2010-11-20 | 18:30:00 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer

Jag vågar nog inte berätta hur dags vi vaknade idag, men började i alla fall med träning och sen var det bara hem och ta tag i nån form av lunch. Killarna tittade på fotboll och när Emilia sov middag vilade jag efter ett stenhårt träningspass, jag mådde både illa och var yr i huvudet när jag stapplade hem så jag behövde en stund av återhämtning!

Emilia har haft ett par dagar med riktigt mycket mys och varit helt underbart nöjd med allt, det gillar jag:). Nu sover lilla prinsessan sött efter att klart och tydligt visat att det var i sängen hon ville vara. Själv ska jag fortsätta fundera på julklappar här, har lite kläder till Emilia på önskelistan och kanske beställer jag nått innan kvällen är slut. Hon behöver praktiskt, mjukt men inte bara mjukiskläder, det ska vara sånt som är bra både hemma och på dagis men ändå inte tråkigt. Som sagt, vi får se om jag hittar nått!