Idag är det fredag!

2010-05-07 | 08:33:53 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Och det innebär väl egentligen inte så mycket mer än mina andra dagar eftersom jag är ledig, men lite mysigare stämning är det nog i alla fall.

Här vaknade vi i vanlig ordning klockan 6 så vi har varit vakna en bra stund, Emilia är helvild och ska pilla på ALLT. Sladdar är såklart roligast eftersom man absolut inte får, gärna spela piano också men det tycker mamman inte är så snällt mot pappan som har jobbat natt så det får vänta. Emilia tycker helt enkelt att jag är skittråkig!

Idag kör vi mest en mysdag utan massa måsten, får se om vi går ner till jobbet nått i eftermiddag och hälsar på. Emilias mormor och morfar var visst lediga idag också så vi kanske promenerar oss dit. (Haha, det blir visst massa "måsten" ändå...). Igår storstädade jag i alla fall så det slipper jag göra i helgen, skönt! Nu vill jag bara njuta och hoppas att vädret blir underbart så vi kan vara ute massor.

Nu ligger trollungen nästan i sin leksakslåda och plockar med alla leksaker hon dragit ut. Hon är sötast!