Godmorgon Tisdag!

2010-05-18 | 08:33:20 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Nu är vi hemma igen! Och aldrig tidigare har jag varit glad att komma hem från utlandet, vi har haft det underbart men att vara borta från Emilia har varit lite jobbigt. Borta bra men hemma bäst, så är det ju.

Nån solsemester blev det inte som vi kanske hade trott, det har mest regnat, men vi har istället unnat oss massa lyx. Och något utviladet tror jag nog vi är:). Bara lyxen att få sova längre än kl 6 på morgonen är värd hur mycket som helst.

Shoppat har vi inte gjort eftersom vi hade övervikt redan på ditvägen, jag fick snällt plocka på mig tre kilo kläder på Skavsta, kändes måttligt kul men annars hade vi inte kommit med:).

Bilder kommer senare när jag har mer tid. Vi ska till BVC på förmiddagen och sen får vi se vart dagen leder. Det finns en hel del att göra härhemma så fortsätter det dåliga vädret vet jag var jag gör...