Vår måndag.

2010-03-09 | 08:26:27 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Igår vad det ny vecka igen. Vi började med en natt utan matning (!) men runt sju var Emilia lagom hungrig så då var det bara att knalla upp. Fick sen somna om ett par timmar och vi gick upp rätt sent efter att ha legat kvar i sängen och myst jag och Lilltjejen.

Sen gick Christian och jag en promenad i solen och åt lunch på stan medan Emilia sussade skönt i vagnen. Och eftersom jag inte kände för att gå hem och sätta mig i min ensamhet när Christian skulle till jobbet, så tog vi en tur till Kajsa. Emilia vär väldigt intresserad av Alva (hunden) och ville gärna klappa (läs klämma åt om den gosiga pälsen) på henne. Alva blev för övrigt väldigt svartis när Emilia satt hon Kajsa och gosade, kul att det märks så väl. Det blev ytterligare en promenad, men vem kan få nog i fina vädret?



Kvällen spenderade framför tvn, och började med Halv åtta hos mig, Familjen Annorlunda och sen Svenska Hollywoodfruar. Maria Montazami är ju hysteriskt rolig och jag kan knappt bärga mig till nästa veckas avsnitt.