Kväller igen.

2010-03-07 | 19:02:52 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer

Jag gick ner på stan när dom öppnade i förmiddags och mötte upp mamma. Efter lite jobb kom Christian och mötte upp oss och mamma tog med sig Emilia hem så vi fick gå på stan lite för oss själva. Det var länge sen!

Vi fick oss alla lite grejer i alla fall. Och när vi var klara åkte vi till mamma och pappa för söndagsmiddag. Och nu sitter jag i soffan framför Cougar Town. Christian är en snabbis på gymmet så jag passar på att titta på det jag vill. Brevid mig har jag en liten tjej som nog börjar bli trött. Ska försöka få henne att inte somna riktigt än, ju senare desto bättre. Men det är gno i ögonen och lite smågnäll som gäller just nu så vi får väl se hur länge dom små blå orkar hålla sig öppna.

Morgondagen är inte helt planerad, men hoppas att jag kan få tid att träna! Sen skulle även lite rensning bland kläder göras, det tar aldrig slut!

Update: Nu är Emilia nattad och somnar förmodligen inom några röda. Hoppas på en kväll med lugn och ro, nu Gossip Girl och heta Chuck!