Söndag!

2010-03-28 | 11:53:55 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer

Christian har precis vaknat och Emilia sover sin förmiddagslur så jag passar på att ta det lite lugnt framför dator och tv. Det är nån hemsk dokumentär om tsunamikatastrofen i Thailand och vet inte varför jag alltid utsätter mig för att se sånt som får mig att må dåligt... Usch, nu behöver jag få tankarna på annat.

Igår kväll var det libanesisk middag hos Christians bror som fyllt 20. Svärmor är är såå duktig på att laga mat, det var jättegott. Eventuellt blir det rester till lunch idag:). Tanken var att jag skulle promenera till Lindö men får väl se om vädret tillåter, ser inte ut så.

Kanske skulle ta tag i lite tvätt och fix medan man kan, det är liksom lite svårt att hinna med allt när man har en liten prinsessa som kräver mycket uppmärksamhet och det ska lagas mat, matas och gärna ska man hinna äta lite själv också. Det är lite för få timmar på dygnet tyvärr...

Glöm förresten inte att det är sommartid som gäller from idag!