Sex månader av total lycka.

2010-03-18 | 22:36:21 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Idag är vår dotter ett halvår. Det är sinnesjuk verkligen. Att jag har en liten dotter som är ett halvår gammal redan! Jag förstår inte vart tiden försvunnit, jag minns känslan när hon kläcktes som om det vore igår:). Den bästa tiden i mitt liv och lika bra ska det fortsätta. Jag är lycklig! Och hon är kärleken personifierad.

Några timmar gammal Emilia.

En månad.

Två månader.

Tre månader.

Fyra månader.

Fem månader.

Sex månader.

Emilia somnade tidigt här. Vi somnade tillsammans halv sex och Emilia fortsatte sova i min säng när jag gått upp, fick väcka henne för blöjbyte och välling innan hon fick krypa ner i sin egen säng. Man kanske till och med kan få läsa lite innan sovdags? Fick syn på Andreas Carlssons bok i kön på Ica så den fick följa med hem, tror den kan vara bra.