Torsdag.

2010-03-18 | 13:15:17 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Idag har vi varit iväg till tandläkaren med Emilia. Det var ett informationsmöte som alla sex-månadersbarn går  på. Det kändes ganska onödigt egentligen, det som sas var sunt förnuft om tandborstning och att dom får hål i tänderna lättare om dom äter/dricker söta saker. Men nu är det gjort i alla fall.

Vi har även hunnit med att laga och äta lunch och nu drar Christian sitt strå till stacken och diskar och Emilia sitter och tittar på honom i köket:). Jag ska försöka se 90210 innan han drar iväg till jobbet, för när jag är själv med Emilia är det svårt att få ro några länge stunder...

Igår var jag med Anneli och Alice på ÖF och sen gick jag hem till mamma. Där fick jag lunch och sedan promenerade vi ner till stan och självklart blev det lite shopping, mest till Emilia såklart, som vanligt. Ska visa sen!