Tisdag kväll.

2010-03-09 | 20:41:59 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Nu sitter vi i soffan och Christian ska se på fotboll. Jag är måttligt road av det så passar på att skriva några rader.

Emilia somnade runt kl 19 så här är det en lugn kväll med tv. Jag somnade såklart inget förut så är väldigt trött och skulle mer än gärna gå och lägga mig redan, men känner att jag har en viss skyldighet som sambo att inte överge min älskade i soffan:). Hoppas verkligen på en lika bra natt som dom senaste, då är jag mer än nöjd!

Idag fick vi en lapp på dörren om att dom stänger av vårt vatten under en natt pga renovering, dock är lappen lite luddigt utformad så jag har inte fattat om det kommer att gälla hela dagen imorgon eller endast under natten? Vi får väl se helt enkelt, jag har förvarnat mamma och att vi kanske kommer och våldgästar.

Imorgon är det babysim och den här gången är det Christian och Emilia som får mysa i vattnet, jag vill inte bada när jag är så pass förkyld, men vill inte missa badet bara pga att jag är seg. Är vädret lika fint som dom senaste dagarna tar vi nog en lång promenad också. Jag är lite shoppingsugen, men ska försöka hålla i pengarna och försöker sysselsätta mig med saker för att inte falla för ett stan-besök:).