Tisdag.

2010-03-16 | 14:49:17 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Emilia somnade precis så passar på att uppdatera mig lite.

Min dag startade halv sju då Emilia var så mysig så jag gick och hämtade henne och hon fick mat och så gosade vi i sängen. Jag struntade i att somna om utan tog en lång dusch i stället och tittade på Svenska Hollywoodfruar till frukosten, missade ju det igår.

Vi har varit hos läkaren, igen! Nu skulle ytterligare en test göras för att se om skruttan har mjölkallergi. Det visades inte på pricktestet men eftersom hon inte har fått annat än mjölkersättning de senaste veckorna så trodde doktorn att det kanske ändå var så. Så på fredag är det upp till bevis och jag hoppas vi kan få ordning på det nu för hon river och kliar sönder sig på kroppen min stackars lilla älskling.

Vi har haft besök av Sofia och Sara också så vi passade på att käka lunch tillsammans. Det blev hemmagjord pizza, gott!

Jag funderar starkt på att vila lite nu, är trött som satan och skulle behöva vara pigg och gå och träna ikväll. Det får nog bli så!