Söndag.

2010-03-14 | 20:44:58 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Idag vaknade jag och Emilia tidigt och gick ut på en långpromenad när vi gjort oss iordning. Vi gick till mamma och pappa där vi sedan blev kvar hela dagen. Emilia fick träffa sina morbröder och det var nog uppskattat även av dom.

Ikväll blev det mathandling och nu är jag så trött så ska nog dyka i säng tidigt. Jag är dessutom inte på bästa humöret så känner att det är lika bra att sova då. Har inte varit på nått blogghumör de senaste dagarna och det speglar sig verkligen i inläggen. Jag har varit stressad och i oform, men hoppas nya veckan gör mig lite piggare.

Imorgon kör jag på med träningen igen för nu är jag så gott som frisk, så inga undanflykter! Ska försöka hinna med både gymmet och promenad. Vi ska till allergiläkaren med Emilia också och jag ber till gudarna att dom kan konstatera vad det är hon inte tål, så hon kan slippa sina utslag.