Onsdag.

2010-03-03 | 21:38:03 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer

Jag är så förbannat trött så har redan krupit ner i sängen. Kommer sova gott i natt känner jag.

Vi har varit på babysim idag och dykningarna börjar arta sig nu, Emilia blir inte lika ledsen längre utan nu är det nog mest förvåning. Så vi hade jättemysigt i vattnet. Att hänga på mammas rygg och guppa i vattnet är också kul! Att det tar på hennes krafter är ett faktum, för Emilia somnade i pappas famn redan på väg till bilen, och sov ända till fyra på eftermiddagen. Så fyra timmars sömn på dagen tillhör inte vanligheterna och det gör ju att dagen blir lite knasig med mat och sånt, men det är ju inte så lätt att styra tyvärr.

Vi tog därefter en lunch på Östgöta kök, och godare köttbullar finns nog tamej-fasen inte...

Har även hunnit med träning på eftermiddag och när jag kom hem gjorde vi hemmagjord pizza. Det blev riktigt gott, och är superenkelt och går snabbt. Vi hade lufttorkad chorizo, färska champinjoner, tomater, ruccola och mozzarella på:).

Imorgon ska jag förhoppningsvis sova ut, sen blir det gymmet en sväng och fix härhemma. Nu har tvätten legat lite för länge igen så nu finns det hur mycket som helst att göra. Och så hoppas jag på en solig och fin dag så kanske vi kan förgylla eftermiddagen med en promenad.

Godnatt!