Melodifestivalen.

2010-03-13 | 21:17:08 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer

Jag äter chips och kollar på Melodifestivalen. Hoppas på Anna, Salem eller Darin faktiskt. Spännande!

Idag har jag haft en riktigt städdag. Det tog lite längre tid än jag trodde, som vanligt så nån promenad kom jag aldrig ut på:(. Jag har dessutom ont i hel kroppen efter att bland annat har skrubbat kaklet i badrummet. Christian tog med sig Emilia några timmar förut också och det var lite skönt. Det är lyx nuförtiden att kunna duscha sålänge man vill utan att behöva lyssna med ena örat på Skrutt, det är skönt att inte behöva tänka sig för hela tiden, alltså att man inte behöver vara så försiktig med ljus osv som man annars omedvetet är. Så även om det bästa jag vet är att vara med Emilia så behöver man få vara sig själv en stund och inte bara mamma.

Imorgon ska jag försöka komma upp tidigt för att ta en tur till mamma och pappa och förhoppningsvis träffa mina bröder som är på besök. Det blir inte så ofta tyvärr!