Lugn och ro.

2010-03-21 | 18:25:17 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Nu har jag kastat upp benen i soffan och tar det lugnt. Jag är trött och skulle gärna gå och lägga mig nu men ska nog orka hålla ögonen öppna några timmar till.

Kvart över sex började min dag. Då gick jag upp med Emilia. Vi satt och myste lite innan hon fick välling. När hon somnat om passade jag på att fixa med mitt. Det blev en lugn stund framför tvn och muffinsbak.

Vi har haft fikagäster och det var himla trevligt. Mamma och pappa, och ikväll Johan, Lillan och Adam. Tack för idag! Emilia har varit pigg och glad och eftermiddagsluren blev så tidig så det var svårt för henne att hålla sig vaken nu ikväll. Ville heller inte äventyra nattsömnen så hon fick vara vaken så länge det gick, men sover nu gott i sin säng.

Imorgon ska jag till tandläkaren och jag har ont i magen. Jag HATAR tandläkarbesök och är så skraj för alla grejer som ska in och pillas med, röntgenplåtarna ska vi i snacka om. Men jag har gjort det förr och många gånger till ska det göras så bara att bita ihop. Tur att det är på morgonen så jag slipper gå hela dagen och oroa mig, jag ber till gudarna att jag inte har några hål och behöver komma tillbaka!

Nån motion har det definitivt inte blivit idag. Jag gick till konsum imorse och regnet stog som spön, så jag avstog från promenad. Jag hoppas på solsken imorgon för då ska Emilia och jag ut, hoppas på zumban på kvällen också.

Nu ska jag mysa med Christian och kanske hyra nån film... New Moon känns lockande.