Godmorgon Tisdag!

2010-03-09 | 08:34:00 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Rise and shine! För nu få man inte sova längre. Det är ännu en natt utan matning (men vågar inte hoppas att det förblir såhär bra), så jag är utvilad. Skulle dock velat ha några timmar extra sömn nu på morgonen bara för att det är så förbannat skönt att sova. Emilia ville dock ha mat halv sju och sedan dess är vi vakna.

Nu ligger Emilia och sussar i Christians säng här brevid mig så jag borde gå upp och passa på att äta frukost i lugn och ro. Ska träffa Kajsa idag igen och jag hoppas hon är pigg på en långpromenad med oss! Jag blir så lycklig av all sol, aldrig tidigare har vädret påverkat mitt humör som nu. Våren är nästan bättre än sommaren på det sättet att man blir så glad när solen lyser och värmer med sina strålar. På sommaren tar man solen förgivet och blir istället vansinnig och den inte lyser.