Godmorgon soliga Lördag!

2010-03-20 | 08:18:01 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer

Emilia sover sen ett tag tillbaka hela nätterna. Och det är underbart! Priset för det är dock att hon vaknar mellan halv sju och sju varje morgon, men det känns ganska överkomligt. Imorse gick jag upp halv sju och fixade välling och mätt i magen somnade hon om igen så jag passar på att njuta tysnaden för mig själv medan mina båda älsklingar sover skönt.

På schemat idag står städning och fix, ska nog baka lite också, eftersom vi får fikagäster imorgon. Emilia blev ju som bekant ett halvår i veckan och det ska såklart firas. En promenad i solen skulle inte heller sitta fel, får se vad som hinns med.

Nu ska jag fortsätta med frukosten och försöka göra någon nytta innan dom andra vaknar, det blir liksom lite mer gjort när man är själv av nån anledning...