God morgon!

2010-03-23 | 08:43:48 | Kategori: Allmänt | 1 kommentarer
För att summera gårdagen så började den ju hos tandläkaren. Vad jag trodde var en rutinundersökning blev tillslut en plåga på två timmar! Jag har tydligen gropigheter i tänderna som måste fyllas i med jämna mellanrum och den tidigare fyllningen hade lossnat lite så en jäkla massa bedövning och borrning av tre tänder senare fick jag gå hem. Och några tusen kronor fattigare också såklart:(.

På eftermiddagen var det halvårskontroll med läkarundersökning på BVC. Emilia väger numera 7580g och mäter 69cm. Alla andra kontroller verkade också bra, dom säger ju inte så mycket så man får liksom dra ut informationen. Emilia gillade inte doktorn, hon gallskrek såfort jag gick ur sikte och "tanten" började dona med henne.

Idag har vaknade vi kl sju av väckarklockan. Emilia var såklart hungrig efter tolv timmars oavbruten sömn (yes!) så efter vällingen hade jag hoppats på att få somna om men det ville inte lilla madame. Jag börjar ana lite träningsvärk efter zumban igår så hade hoppats på att få ligga och bara lata mig en stund...

Jag tror jag kan få med mig Christian till Maxi idag för lite shopping. Det skulle jag behöva...