God morgon Torsdag!

2010-03-04 | 10:29:00 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer


Eller så god vet jag inte om den är...

Jag har haft svid i halsen i flera dagar och nu är jag dessutom täppt i näsan och anar lite feber. Och eftersom Christian väckte mig innan sju när han var uppe och klampade så är jag inte så utvilad heller. Blir nog en kanon dag det här ska ni se... Med risk för att låta som en surkärring, så har grannarna musik på högsta volym också och jag känner mig inte upplagd för det. Men en variant är ju att jag själv sätter på musik och överröstar dom?

Emilia och jag ligger och gosar i sängen fortfarande och hon är mysig som vanligt. Hon har sovit mellan tolv igår kväll till sju imorse och då var det dags för mat och nu ska vi gå upp och äta frukost. Sen MÅSTE jag tvätta kläder, dammsuga och plocka iordning här. Inga undanflykter idag Elin!

Igår kväll tittade vi förresten på det där nya programmet Drömmen om Italien, verkar lite kul faktiskt. Men ojj vilka kontraster till par och intrigerna kommer nog flöda. Och på tal om tv ska jag nu gå och sätta mig i soffan med en stor kopp te för halsen och hoppas att det finns något att titta på.