Första mars.

2010-03-01 | 10:17:06 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Ny vecka och ny månad. Det känns som att mars är en vårmånad med dom reglerna kanske inte gäller i Sverige? Hmm, skitväder är det i alla fall och jag vill inget hellre an att ha sol och barmark nu!

Här sitter jag fortfarande vid frukosten, det är bara jag och Emilia hemma. Har precis ätit mammas goda bröd och ska snart fixa iordning oss för dagen. Vad vi hittar på vet jag inte, vi är ju ganska begränsade med tanke på att vi inte fick med oss vagnen hit. Men vi får väl busa och leka lite här inne istället. Emilia sitter och pratar som en galning och jag kan inte göra än annat än skratta för hon är så underbar, och jag undrar så vad hon tänker och vad hon försöker säga.

Jag har som sagt förbannat ont i kroppen idag, det är värst i överkroppen för jag körde en maskin jag inte kört på ett år kanske? Jag trodde att lite grundstyrka fanns kvar sen tidigare men icke, här finns inget! Senast jag tränade på gymmet var i början av graviditeten, alltså över ett år sen. Jag ska försöka hålla tre-fyra gånger i veckan och det borde ju ge resultat.

Nu hör jag att det är dags att mysa med Emilia!