En kväll i sängen.

2010-03-04 | 21:23:18 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Dagen blev himla lat för oss. Jag känner mig krasslig så någon träning eller promenad blev det inte, istället har jag gosat med Emilia. Hoppas på en piggare mamma imorgon för jag vill uuut.

Idag hade vi även besök av Kajsa. Tillsammans tog vi modet till oss och klippte Emilia. Det har behövts ett bra tag men jag har inte riktigt vågat. Inget drastiskt men vi putsade på luggen och i nacken. Dom första små lockarna ligger numera i ett kuvert och ska sparas tills den lilla trollungen blivit stor.

Jag hoppade i säng redan för nån timme sen, har längtat efter att få ligga här i lugn och ro och bara koppla av. Så efter att Emilia somnat strax innan åtta kröp jag ner. Önskar att jag hade orken att läsa, men mina ögon slocknar så fort huvud landar på kudden så jag ger det inte ens ett försök. Nu ska jag läda lite bloggar och sen är det natti natti, men först bilder på gullisen.

Innan klippningen.


Och efter. Det är finare i verkligheten, här ser hon ut som en liten farbror... sötnosen.