Torsdag morgon!

2010-06-17 | 07:29:27 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Jag är inte i form... Känner mig hängig och tråkig. Igår eftermiddag var jag helt död, jag somnade på golvet brevid Emilia som lekte och sen sov jag i soffan från sju... Så orkeslös, vet inte vad det beror på men förhoppningsvis blir det snart bättre. Jag inväntar i princip bara att Emilia ska somna om nu så jag kan lägga mig igen.

Igår träffade vi Anneli och Alice, vi gick till lekparken och gungade och lekte i sanden. Spännande tyckte Emilia som fick sitta själv i sandlådan för första gången. Skönt att få sitta barfota och pilla med tårna i sanden också. Lyckades NÄSTAN hålla sanden borta från munnen:). På väg hem gick vi en tur förbi Kajsa och satt i solen på hennes altan medan Emilia sov skönt i vagnen. Vi var hemma igen lagom till lunch, och eftermiddagen spenderade vi inne med massa bus.

Idag ska vi försöka bara vara, jag vill inte boka upp massa saker. Behöver ta det lite lugnt utan att vara ute och fara hela dagen.

Nu är det tyst inne hos Emilia så ska nog krypa ner och försöka sova en stund till.