Torsdag!

2010-06-10 | 16:10:19 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Vi är hemma från en lååång promenad. Emilia ligger på golvet och killar mig på tån. Hon har upptäckt ett hål i strumpan och såklart lyser nagellacket igenom, spännande!

Det blev inte mycket till sovapromenad eftersom vi möttes av säkert 15 studentflak på väg hem:), men jag blev på väldigt bra humör av att se hur lyckliga dom var så det gör inget.

Imorse klockan 7 hade jag inget att göra, Emilia vägrade somna om så när vi var uppe och trampade kunde jag lika gärna baka. Det blev ännu mera bröd... Så nu har jag smakat på det och väntar på Christian som borde komma hem snart. Emilia är nog fortfarande lite trött så hon vill bara vara i knät. Inte helt lätt att sitta här med en vilding, jag försöker dessutom lära Emilia att pussas mellan raderna, går inte heller helt bra...

Nu protesterar Emilia mot att jag sitter här så ska fortsätta leka med henne:).