Mysig fredag inne?

2010-06-11 | 08:50:28 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Mina planer var att vara ute och gå massor idag, men ser inte ut att bli så. Regnet öser ner så vi stannar nog inne så länge det går. Kanske stillar mitt bakbegär med lite nya bullar? På nått sätt försvinner suget efter sötsaker mer, ju mer jag gör sånt. Det är ju bara bra, med tanke på att jag har lite att jobba bort fortfarande:).

Emilia vaknade halv sex imorse och ville absolut ha välling, trött som jag var tog jag lillpluttan på armen och satte henne på köksgolvet medan jag styrde. När vällingen äntligen var klar välte jag ut hela flaskan på diskbänken... Så det vara bara att städa upp och börja om... Jag var så trött!

Christian åkte iväg för en stund sen och skulle fixa med lite jobbgrejer, hoppas han kommer med god frukost snart, jag är hungrig!