Lördag.

2010-06-12 | 23:18:26 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer

I förmiddags åkte vi till IKEA. Såklart kom vi inte hem tomhänta... Hittade både det ena och andra. Emilia uppskattade turen väldigt mycket, hon sken som en sol inne i butiken, massor med människor och fina saker att titta på. På väg hem var det dock väldigt tröttigt efter alla intryck, så efter en paus på Burger King för oss och lite mat i magen för skruttisen sov hon gott...

Vi har skruvat ihop lite saker vi köpte och haft en mysig kväll med massor av mat, godis och glass, jag dör! Christian fastna ju såklart framför Rocky, och eftersom det inte är min favorit så sitter jag här:).

Vi ber till vädergudarna att vi får se lite sol imorgon, åtminstone slipper regn för vi ska promenera långt. Jag är på god väg att droppa dom sista kilona nu och kvällens matintag har ju inte varit till min fördel. Usch! Ska strax sova tror jag, det blir nog en tidig morgon har jag en känsla av. klockan 5 är det nya i vår familj... Och vi har tvättstugan hela förmiddagen så det lär gå i ett.