Fredag.

2010-06-18 | 10:29:49 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Idag fick jag sovmorgon. Eller, jag fick gå upp kl 5 och ge Emilia välling och har inte somnat om sen dess men Christian tog henne när hon vaknade igen vid 7 och då låg jag kvar och bara tog det lugnt. Har inte gjort det på nio månader.

Så idag ska vi bara ta det lugnt och inte stressa med nått, om jag får bestämma. Vi har knappt setts på hela veckan eftersom det varit mycket jobb och Emilia blev överlycklig igår när pappa kom hem innan hon hade somnat.

Igår var vi på stan och fyndade lite kläder till Emilia. Polarn o Pyret hade rea upptäckte vi och även om jag hatar reahets så hittade vi några riktigt fina saker där:). Josefine vad med också och hon hittade kläder till lilla prinsen i magen. Vi gick med henne hem och åt lunch efteråt.

Kvällen bestog mest av bus med Emilia och sen kom Kajsa hit och fikade. Bra dag helt enkelt!