Bisse nr 2 och en himla bra men aktiv dag.

2010-06-24 | 22:44:17 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Imorse drog Anneli med oss till sitt jobb (potentiellt dagis för Emilia framöver) och sen hamnade vi i Knäppingsborg för lunch. Trevligt! Jag rullade mot systemet eftersom jag fått strikta order om vad som skulle inhandlas för midsommar, och med en supertung vagn gick vi hem. Vi hann inte mer än lasta av innan vi gick till affären och handlade, behövde ingredienser till tårtorna jag bakat idag:). Och senare på eftermiddagen blev det ytterligare en tur till stan för att fixa lite inför Christians födelsedag. Måste berätta att lilla mysungen har fått en till tand, i överkäken! Så nu har hon en uppe och en nere:), sötaste! Bäst att jag går och knyter mig nu, ögonen går i kors och vi har massor jobb framför oss imorgon, godnatt!