Både bra och skitdag!

2010-07-08 | 20:19:10 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer

Dagen började bra, Kajsa sov över eftersom vi båda var fria från våra män. Så vi vaknade av att Emilia stog och hoppade i sin säng och ville komma upp kl sju (sovmorgon för mig alltså). Vi åt god frukost på balkongen och gick sen en sväng på stan.

Eftermiddagen spenderade vi i Lindö, med sol och grill, tack snälla Johan! Emilia var supertrött tidigt idag eftersom hon sovit dåligt på dagen, så vi åkte hem med en sovande bebis i bilen.

Väl hemma upptäckte jag att min Iphone var trasig! Glaset är totalt spräckt, och jag blir galen, hoppas sånt går på drulleförsäkringen! Materiella ting är väl egentligen inget att hänga upp sig på, men det är ändå förbannat tråkigt att köpa en ny för alldeles för många pengar...

Nu ska jag se lite på tv innan jag slocknar.