Torsdag.

2010-01-14 | 12:58:27 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Idag gick jag upp tidigt i tron att få se Vakna med the voice till frukosten, men icke! Det hade visst inte börjat än. Jag kokade gröt på spisen för en gång skull och gjorde lite mys tills Christian gick upp. Sen drog vi iväg till BVC.

Emilia är numera 66 cm lång, väger 6580 gram och mäter 43 cm kring huvudet. Stora tjejen! Men precis enligt kurvan. Vi kan även börja med smakportioner nu så det tänkte vi testa ikväll. Ska bli väldigt spännande att se om hon tycker om det.

För en stund sedan gick Emilias farfar Fredrik härifrån efter en fika med oss. Synd att vi inte ses oftare... Och nu ska Emilia och jag klä på oss och rulla mot Kajsa. Sen tar vi en långpromenad, ska bli så skönt eftersom det inte blev nån igår. I eftermiddag vet jag inte vad som händer. Christian ska jobba ikväll så busungen och jag är själva, ska nog passa på att bada henne och plocka lite härhemma. Tvätten tar ju heller aldrig slut så kan nog vara en bra idé att fixa med det också.