Torsdag.

2010-02-11 | 13:38:17 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer





Imorse var vi uppe och skuttade tidigt igen eftersom det är babysång på torsdagar. Och idag var det himla många mammor/pappor/barn där så Emilia hade fullt upp att spana in alla. Jag tror hon börjar förstå lite mer nu och tycker vissa saker är riktigt kul. När vi sjungit och dansat gick vi faktiskt hem, det var underbart ute i solen! Och båda ungarna somnade som stockar. Emilia vaknade dock så fort vi kört innanför porten:).

Nu har jag bara satt mig ner för en kort vila sen ska vi ta en trip till gammelfarmor och gammelfarfar (Emilias) och hälsa på. Jag vet hur glada dom blir och jag har haft så dåligt samvete för att det blir så sällan vi ses.

Christian och jag går visst om varandra hela dagen idag så det är tråkigt att vi inte hinner ses så mycket, men det får vi ta igen i helgen. Det är ju faktiskt alla hjärtans dag på söndag!

Nej, nu ska jag göra iordning lite sen går vi iväg igen!