Tisdag.

2010-02-02 | 10:58:33 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
God förmiddag!

Mår betydligt bättre idag, så ska nog ge mig ut på en promenad. Är dock väldigt trött eftersom lilla skruttan inte sovit många timmar i följd inatt. Hon somnade ordentligt runt 22, sen var det dags att vakna halv två, fyra, sex och sen vid nio. Så jag är en mindre pigg mamma idag, men det är bara att stå ut, kanske kan få sova en stund tillsammans med Emilia sen.

Jag hoppas att mamma vill göra oss sällskap idag när hon är ledig. Skulle behöva dammsuga och fixa lite och då är det perfekt att ha nån som passar Emilia om hon inte har lust att roa sig själv. Vi får väl se hur det blir. Jag har för övrigt precis druckit tranbärsjuice (inbillar mig att det håller mig frisk) och ätit lite gröt, så nu ska jag sätta fart så vi kommer iordning nån gång.