Otränad?

2010-02-08 | 13:51:02 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Det är bara förnamnet!

Efter en graviditet är man inte i bästa form, allra minst om man inte tränat under graviditeten. Senast jag satte min fot på gymmet var när jag var nygravid, men sen gick det utför...

Nu har jag i vilket fall klarat av det första träningspasset på väldigt länge och jag kan konstatera att styrkan är inte det den borde. Det blev ett Bodytoning-pass med både kondition och styrka. Konditionen var helt ok, men stykan är nästintill obefintlig. Men det var rätt kul så det ska jag försöka köra varje vecka nu, tillsammans med promenader såklart, och även ett och annat pass i gymmet.

Emilia har somnat till och jag steker på några laxburgare, är sjukt hungrig efter träningen. Sen hoppas jag att min kära vän Kajsa vill ta emot oss för det skulle passa bra att hälsa på henne idag:).

Nu ska jag tillbaka till köket och se vad som händer och sen titta på Blåsningen när jag äter.