Kräsen dotter och helt störd kille.

2010-02-19 | 21:22:56 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer

Jag måste berätta om min knäppa kille som har fått mig att nästintill skratta ihjäl mig. Han sitter här brevid mig i soffan och lyssnar på radio i sin mobil, kan ju tillägga att han har headset på. Han försöker alltså sjunga med, men eftersom han inte har nån musikalisk talan what so ever så låter det sjukt kul. Det går inte för fem öre att gissa sig till vad det är för låtar han sjunger på, haha. Det här måste nästan upplevas live, men jag har fått mig ett gott jävla skratt ikväll i alla fall. Och som ett litet plus har han på sig sina glasögon där ena skalmen lossnat (Emilias förtjänst) så dom hänger på sné...

Sen har vi ju det här med vår lilla dotter. Hon ska minsann inte ha nån potatispuré som stått i kylen och blivit uppvärmd i micron, utan den ska vara nykokt och mixad a la minute. Hon fick nästan kväljningar av potatisen både igår och idag när hon fick "uppvärmd" potatis. Hon vet vad hon vill ha den lilla. Det här gör ju att det blir ett extra moment vid varje matlagning, det går inte att vara effektiv här inte.

Nu ska vi fortsätta vår fredagskväll med Let´s Dance och nu är det Willys tur och det får inte missas.