Detta vänsterfolk....

2010-12-13 | 22:15:27 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer

Vi tittar på Svenska Hollywoodfruar och det är ett bra avslut på dagen tycker jag, jag gillar sånt här. Maria M. ger så mycket energi och hon är en riktig feelgoodmänniska! I övrigt har vi latat oss och svullat ordentligt. Det för ju inte helt oväntat tankarna till gymmet, där har jag inte varit någon flitig gäst på sistone men imorgon hoppas jag få tid till det.

När Emilia sov middag tidigare idag körde jag igång projekt rensa garderober och klädkammare. Det blev liiite mer jobb än tänkt med det behövdes. Så nu är jag glad att jag inte gav upp när HELA hallen var överfylld med skokartonger, klädhögar, skräp och annat skit man av nån anledning samlar på sig. Jag fick lite mer struktur på saker och ting kan man säga och mängder med kläder som inte används är borta och ger plats för nytt.

Bjuder på ett kul klipp med Magnus Betnér. Se det!