Tisdag förmiddag.

2010-12-14 | 10:54:07 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer

Godmorgon! Jag vet inte varför jag är så sjukt trött när jag vaknar, sover ändå väldigt många timmar varje natt. Tror dock inte jag sover så djupt utan alltid är halvvaken som en inställning på att Emilia ska vakna. Aja, det kunde absolut varit värre så ska inte klaga nu...

För tillfället har vi en stor lyftkran utanför köksfönstret som hugger ner alla istappar. Den lilla fröken i familjen är väldigt intresserad av mannen med luva som passerar fönstret titt som tätt. Vi har inte kommit så långt i dagens göra-sig-iordning men känner faktiskt ingen stress. Jag försöker ta vara på dom få lata dagar vi har kvar innan vi varje dag ska stressa till dagis och jobb framöver. Dock hoppas jag på att få träffa Sara och lilla Iris idag, så jag kanske ändå skulle ta en kaffe och försöka vakna ordentligt?