Tillbaka till det vanliga...

2010-12-26 | 13:11:39 | Kategori: Vardagslyx | 0 kommentarer
Nu börjar det bli lite ordning här igen. Hela hallen har stått full med kartonger, papper, skräp och sopor men det är i skrivande stund på väg till... ja där man kastar sånt! Emilia somnade för en liten stund sen och sover gott medan jag plockar och städar av lite. När Christian kommer ska vi se Avatar, har ännu inte sett den så nu kan vara på tiden. Vi kommer INTE trängas med allt annat folk som ska ut och shoppa billiga saker på reor runt omkring, förstår mig inte på det där riktigt. Det man behöver och vill ha köper man väl i vilket fall?

Det är alltid lika trist när julen går mot sitt slut. Så fort sommaren gjort sitt börjar jag längta och räkna ner. Men nu ser vi framåt mot en vår och sommar som förhoppningsvis kommer fort även om det känns långt borta just nu. På tal om vår och sommar har jag ju haft lyxen att vara mammaledig hela denna sommar, men nu är det snart tillbaka till verkligheten igen. För det är ju egentligen otroligt att vi får vara hemma med våra små guldklimpar och dessutom får vi betalt för det, det är få förunnat och jag njuter av min sista tid hemma med lilla hjärtat.

Avatar var det ja!