Sänghimmel.

2010-12-28 | 13:46:34 | Kategori: Shoppat | 0 kommentarer

Sen Emilia föddes har jag letat efter en fin sänghimmel, den jag fastnade för var hela tiden slut i vitt och har i princip varit det ända tills NU!

Jag tittade in på SysterLycklig av en slump imorse och fick syn på att min sänghimmel faktiskt fanns i lager. Så klick klick sa det och nu är den förhoppningsvis påväg hem till oss. Bilden är lånad från samma sida, men har som sagt beställt den vita, dock var bilden på den rosa mer till sin rätt. Rosa är förstås också väldigt fint till en liten tjej, men jag tänker praktiskt. Den vita tröttnar man inte på lika fort och går därför att använda längre.


Jakten på nya gardiner till Emilias rum är också i full gång, nu är jag trött på hissgardinerna! Jag tyckte det var en bra idé när hon var mindre, just för att hon skulle slippa bli frestad att stå och hänga och klänga i gardinerna. Men eftersom rummet är så väldigt stort behövs nånting mer för att göra det mysigt. Gardinlängder kommer bli bättre, men frågan är vad vi ska hitta på...