Onsdag.

2010-12-01 | 12:05:41 | Kategori: Vardagslyx | 0 kommentarer
Idag har hela familjen varit iväg på babysim, och vi kan väl säga som så att Emilia var ungefär lika intresserad av att simma som av att pappa faktiskt var med och tittade på idag. Hon ropade på honom, medan jag försökte få henne att koncentrera sig på det vi var där för:). Vi testade att krypa genom en tunnel med mig på andra sidan, det var ingen höjdare, fröken fick inte ta i henne! Det var sista gången för den här terminen, men vi hänger inte läpp för det, nästa börjar nämligen redan i mitten på januari och vi ska självklart gå. Det blir lite pyssel att få ihop med jobbtider osv men det får vi lösa, det är så underbart att se hur Emilia njuter så fort vi kommer ner i det varma vattnet.

Jag sitter här och tokhungrar efter mat, det var tydligen bilkö i stan så det dröjer nog en stund till. Emilia sover så jag ska försöka få mina tankar på annat håll än mat en stund, tvn passar mig bra just nu.