Julfint!

2010-12-23 | 22:13:13 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer

Lussekatterna ligger på svalning och golvet på torkning, under tiden vilar jag både kropp och själ framför datorn. Vi har varit igång sen tidig morgon och har pysslat och styrt non stop, kom på halv åtta att jag inte ätit nån mat. Herregud vad är det som händer kan jag känna? Att man stressar och håller på så man inte ens kommer ihåg detta simpla moment!

Emilia somnade strax efter kl 18 och med Kajsa som sällskap slänge jag ihop en lussedeg. Annars har vi gjort mängder med köttbullar, slagit in klappar och tagit hand om barn:). Tyvärr har jag nog varit världens tråkigaste mamma de senaste dagarna, men jag har gjort så gott jag kunnat för att tillgodose allas behov, inte alltid det lättaste.

Jag har dukat och fixat det ena bordet för att slippa så mycket som möjligt imorgon. Innan jag går och knyter mig återstår lite plock och småsaker som ska på sin rätta plats. Jag ser fram emot en mysig dag med familjen imorgon!