Jul med Ernst.

2010-12-20 | 20:30:47 | Kategori: Vardagslyx | 1 kommentarer
Jag vet inte om det är ok att gilla det här i min ålder, men jag tycker såna program är så mysiga på nått sätt:). Så jag bryr mig inte så mycket om blickarna jag får från min andra hälft härhemma!

Nu äter jag dagens första mål, det är å andra sidan inte ok, men jag har hållt på med allt möjligt och inte tagit mig tid till att laga nått förrän nu. Jag blev positivt överraskad av en postavi i brevlådan tidigare förresten. Beställde foto-förstorinar för någon vecka sen och trodde alla hade kommit. Men i det gigantiska kuvertet jag hämtade fanns STORA bilder jag helt glömt bort, och jag är jättenöjd. Dom ska få hedersplatsen ovanför matbordet, behöver jag berätta att det är Emilia som kommer pryda väggen? Jag hoppades på att mina för länge sen inköpta IKEA-ramar skulle finns kvar i källaren, men icke, vi dumpade nog dom i flytten. Så imorgon ska jag på ramshopping:).

Det blir en tv-kväll för mig, för Hollywoodfruarna vill jag inte missa. Det är ett bra sätt att avsluta dagen tycker jag.