God kväll!

2010-12-29 | 18:31:32 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Den är minst sagt välkommen. Eftermiddagen och kvällen har varit full av bus, både lilla A och E har röjt omkring här och nu sover älsklingen. Det gick inte att hålla henne vaken längre, hon pekade bara på välling och säng och jag får ta det även om hon skulle vakna inatt. Har röjt upp lite i köket och Emilias rum, ett mindre slagfält var det här innan nattningen. På måndag börjar Alice på dagis, hur sjukt känns inte det då? Hon som bara var en liten fis när vi lärde känna varandra, och snart är det vår tur! Jag vill inte lämna bort min älskade lilla tjej till någon annans fostring varje dag, usch det känns inte bra...

Idag fick jag hem sänghimmeln förresten, snabba ryck minsann! Den är så fin och jag längtar tills den är uppe! Nu måste jag se efter min mat som står på lagning. Lax med potatis och romsås!