Fredag.

2010-12-03 | 13:02:25 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Morgonen startade för vår del strax efter åtta och med tanke på vilken kväll/natt det var innan Emilia äntligen kom till ro så är jag glad att jag åtminstone fick sova å många timmar. Ojj vilken lång mening... Men nu känner jag mig ganska utvilad ändå och har ju haft Christian hemma på förmiddagen, och det gör ganska mycket att få göra sig iordning ifred utan att stress ihjäl sig jämt och ständigt.

Emilia sover middag och jag ska strax passa på att gör mig lite lunch, tänkte bara titta in och uppdatera mig i bloggvärlden först. Jag har hunnit med lite julklappsinslagning på förmiddagen och surfar just nu runt efter ytterligare en klapp till Emilia, vi får se om jag hittar vad jag söker:). Eftermiddagen spenderar vi med Anneli och Alice som kommer hit för lite lek, jag funderar på om man skulle ta en promenad lite senare också, det verkar inte lika kallt idag så jag kanske skulle passa på?

Fredagsfeelingen börjar komma och jag tror det här blir en riktigt bra helg, jag ska verkligen ta hand om mig själv. För nu har jag slarvat med träningen i ett par veckor och det känns inget bra, det är slutspurten här inför jul och nyår och då är det bara att ge järnet. När man dessutom inte kommer ut och går lika mycket som jag är van vid känns det i kroppen att träningen är välbehövlig. Lite sol på kroppen skulle inte heller sitta fel:).