Molniga lördag!

2010-08-07 | 15:54:20 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Med tvättmaskinen på högvarv, en liten tjej som sover och nyss hemkomna från en promenad landade vi precis i soffan framför en film. Hulliganfilmer intresserar mig dock måttligt, så därför hamnade jag här:).

Jag vet att jag blivit extremt dåligt på uppdateringen här, men när Emilia sover finns det oftast hundra andra saker som ska göras och då får bloggen lida. Får det visst att låta som ett världsproblem, men det här är ju min form av dagbok och skriver mest för mig själv och för att uppdatera er som vi tyvärr inte tväffar så ofta, om vår vardag och Emilias framsteg. Man blir liksom lite beroende när man väl börjat skriva... Förmodligen blir det väl bättre framåt hösten också, för nu vill man ju vara ute så mycket det går så fort man har tid.

Känner mig inte helt kry idag tyvärr, har fått nån lättare förkylning med feberkänsla och känner mmig sådär tjock i huvudet som man gör när man är täppt i näsan... Ska väl förhooppningsvis inte bli nått allvarligare av det utan imorgon hoppas jag vara på topp igen.