Torsdag kväll.

2010-04-08 | 22:09:54 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer

Idag var vi på öppna förskolan jag och Emilia, och träffade andra små knyten med sina mammor. Tror nog det var 3-4 månader sen sist så det var stor skillnad på dom. Kul var det i alla fall.

Nu har jag spenderat en timme framför Lyxfällan och jag blir tokig på sånt där. Fattar inte hur det kan gå så långt innan folk fattar vad dom gör med sina liv... Aja, det är deras problem som tur är. Strax är det sovdags för mig för imorgon ska vi träffa Nathalie, det är 3,5 månad sen sist!

Jag måste förresten uppdatera lite om min vikt, på tal om nått helt annat. Jag har stått still ett bra tag nu, har väl inte gjort nån ansträngning för att gå ner mer heller, men nu tar jag tag i det igen. 3-4 kilo ska bort på ett par månader är tanken så promenad med vagnen varje dag är ett måste, ingen mat efter sju på kvällen och inget godisätande i veckorna. Jag tror inte det är så svårt att nå målet, jag mår dåligt av att inte vara i samma form som innan jag blev gravid så jag är motiverad att kämpa för att komma tillbaka. Jag blev ju förkyld när jag hade kommit igång med träningen också så det blev lite si och så med det, men nu är jag frisk och ska köra på hårt.

Godnatt!