Idol ikväll.

2009-09-08 | 19:29:44 | Kategori: Gravid | 1 kommentarer

Japp ikväll börjar Idol igen och måste självklart ses. Vet inte varför vi njuter så mycket av att se andra göra bort sig totalt, sjukt underhållande är det i alla fall! Sofia kommer nog och ser det med mig.

Dagen började med mathandling, behövde fyllas på lite i kyl och frys. Tog även en sväng till Babyland för lite saker vi behövde där, vi gick därifrån med en badtermometer och glömde helt att köpa blöjhink som vi skulle ha, åh så typiskt mig! Inte för att det är någon katastrof men irriterande, Christian får fixa det nån annan dag...

Sen fick vi finbesök av Anders, Anita och Albin. Dom var i Norrköping för att sälja bil och då passade det ju bra att göra ett besök även här. Jag slängde ihop några muffins och så åkte vi till mamma och pappa och fikade. Tyvärr fick Christian jobba så han kunde inte följa med...

Nu är jag nyss hemkommen därifrån och funderar på om jag ska äta lite kvällsmat innan Idol, Christian kom på idén att det kanske hjälper att äta något äckligt som bebis inte tycker om...och då beslutar sig för att vilja komma ut, undrar bara vad det skulle kunna vara? Nått tips?

Nu kom Sofia!