Home alone.

2009-09-11 | 19:57:44 | Kategori: Gravid | 0 kommentarer
Eller helt ensam är jag ju faktiskt inte, bebis gör mig påmind om sin närvaro titt som tätt, AJ vad ont det kan göra när du sparkar, men jag förstår att det måste vara trångt nu!

Christian är i alla fall inte hemma så det blir en ensamkväll med Idol och bara lugn och ro. Har precis vaknat, somnade till i sängen när jag kollade på ett avsnitt av "90210", men ska försöka hålla mig vaken så jag kan sova inatt.

Dagen blev som jag trodde, ganska innehållsfattig, det är inget kul att vara höggravid längre! Vill orka göra saker, bara vara ute och gå långa promenader står högt på min önskelista just nu. Få gå ner dessa överflödiga kilon är just nu min dröm... Vi gick ju upp rätt sent, så det blev inte mycket gjort förrän mamma och pappa förbi en sväng. Dom skulle tydligen ut och plocka svamp imorgon, och till och med det låter lockande... dock gjorde dom klart att dom inte vågade släpa med mig ut i skogen, haha och jag har väl viss förståelse för det:)

Mer spännande verkar det inte bli såhär en fredagkväll (att inte förglömma BF+11), men ser fram emot nästa vecka då vi kommer få träffa vår lilla bebis. Jag kan inte längta nog, det är helt otroligt att vi faktiskt blir tre alldeles snart. Jag måste liksom påminna mig själv hur många gånger som helst per dag om att jag har en bebis i magen som snart är framme hos oss! Ofattbart för den som inte har varit med om det själv...

Nu börjar Idol!

Avslutar med en av Anne Geddes fina bilder.