Tisdag morgon.

2009-11-24 | 10:52:28 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Eller förmiddag är det väl, men jag äter frukost och ska strax ut och möta Christian. Natten har varit bra, en matning runt kl sex, men sen har vi alla sovit gott. Det har dock blivit en dålig vana att gå upp så sent, skulle vilja gå upp runt halv nio varje morgon så man hinner med lite mer...

Efter ett besök på stan ska vi hem och jag ska plocka och fixa tvätten, ibland ser jag fram emot att städa, det är riktigt mysigt när det man ser resultaten.

På tal om resultat förresten så ligger vikten nu på 61kg, sakta men säkert går det. Alltså 4kg kvar till vikten jag hade när vi skrev in oss på mödravården. Skulle dock vilja komma ner på 55kg igen, men det är ingen brådska. Jag ska kämpa på med promenaderna tills jag förmodligen får börja träna efter efterkontrollen om en vecka:).

Det ska för övrigt bli spännande att träffa min barnmorska igen och få visa upp vad det var som faktiskt bodde därinne under alla månader. Jag saknar dom där kontrollerna man gick på regelbundet, det var så mysigt att få komma dit och lyssna på sin lilla älskling i magen. Inget slår förstås att hon nu är här hos oss, men jag har alltid haft svårt att släppa saker, jag saknar alltid det jag tvingas lämna.