Söndagsmys!

2009-11-01 | 17:53:19 | Kategori: Emilia | 0 kommentarer
Idag mår jag bra mycket bättre, så skönt! Fattar inte att det kan skifta så från en dag till en annan. Är hos mamma och pappa, och har varit här hela dagen. Kom hem för en stund sen från en promenad, det var välbehövligt, inte varit ute och gått på flera dagar. Och tycker synd om Emilia också som har fått legat inne när jag varit sjuk. Men nu hoppas jag att skiten är över så att vi kommer igång igen.

Vi har ätit middag och nu bakar vi muffins:) Gottegris som jag är... Vågen visade 63kg idag så går fortfarande neråt, därför tyckte jag att jag kunde unna mig nått gott.

Har varit dåligt med både uppdateringar och bilder på sistone, men ska bli bättre i veckan, jag lovar. 

Emilia fick en fin present av mamma och pappa när vi kom hit, en jättefin babysitter. Hon verkar trivas i den och sprattlar och leker med sakerna som hänger i. Hon är så jäkla söt när hon håller på. Den ska tydligen vara kvar här så hon har något att sitta/ligga i när vi är på besök, så det blir väl att åka och köpa en likadan att ha hemma för den var riktigt bra. Bortskämda unge!

Nu ska vi fika lite.