Ny vecka!

2009-11-23 | 23:29:23 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Nu är jag på benen igen och hoppas att stockningen släpper snart, har dock fortfarande ont men ingen feber. Nu börjar en ny vecka och då tar vi nya tag. Har inte varit utanför dörren på två dagar... Känner mig helt  hemsk som haft Emilia inne dom här dagarna.

Imorgon har vi lite att styra med, man hamnar efter med allt så fort man inte mår bra. Tvättberget är enormt och lite dammning skulle nog behövas. En sväng på stan blir det också när Christian slutar skolan. Sen hoppas jag mina fina tjejer kommer på kvällen... Skulle ha följt med mina arbetskamrater på middag men känner mig inte pigg nog för det tyvärr, blir ju också lite krångligt med Emilia med tanke på att jag inte hunnit träna henne med flaska än som jag hade tänkt, då hade hon kunnat va hemma med Christian. Men det blir väl fler tillfällen hoppas jag.

Nu har lilla prinsessan somnat i sin säng efter massor med prat med nallen som hänger på sängkanten. Vi säger godnatt och jag längtar redan till imorgon, ska försöka komma upp tidigt!