Mitt i natten.

2009-11-28 | 00:59:55 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Jag har inte kommit i säng än, har pyntat julgranen bland annat. Fattas några änglavingar som ska inhandlas näst vecka, sen tror jag den är klar. Hittade inte adventsstjärnorna till fönstren, vet inte vart jag gjort av dom...

Ikväll var vi även och handlade lite plock till dopet. Vi ska fixa lokalen imorgon så det är klart till på söndag. Jag känner mig lite nervös faktiskt. Men det ska nog bli bra.

Imorgon måste jag gå upp tidigt, så egentligen borde jag sovit för länge sen. Men jag kommer slockna så fort huvudet landar på kudden. Har inte fixat allt härhemma som jag hade tänkt, men det får göras imorgon. Christian jobbar ju till 3 inatt så han lär väl sova som en stock imorgon, vilket inte gör saken lättare att komma upp. Jag har blivit så himla bortskämd med sovmorgon så nu kan jag verkligen inte gå upp tidigt. Emilia vaknar mellan 6 och 7 på morgonen och vill ha mat, men sen brukar vi sova till tio-tiden.

Äntligen åkte Mariette ur Idol. Jag har lite svårt för henne, hon ska va så jäkla präktig och korrekt hela tiden. Nu håller vi nog på söta Tove tror jag.

Nej, nu ska jag krypa ner i sängen och sova ikapp med Emilia som har sovit några timmar redan. Ser fram emot morgondagen, och så hoppas vi på lite fint väder så jag kan ut och promenera.

Godnatt!