Måndag.

2009-11-02 | 20:26:25 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer

Ännu en ny vecka har dragit igång och vi är pigga och glada igen. Helgen var riktigt tråkig, jag har legat sjuk i feber och inte alls mått bra. Nu är jag på gång igen och hoppas att vi får hålla oss friska i fortsättningen.

I torsdags jobbade Christian så vi bestämde oss för att våldgästa mamma och pappa över natten. På fredagen när jag vaknade upp var jag seg men och blev sen riktigt dålig. Hade fruktansvärt ont i kroppen och frös som en bäng. Vi blev hämtade av Christian och jag dök i säng så fort vi kom hem. Där blev jag resten av dagen och även hela lördagen, orkade verkligen ingenting mer än vad jag var tvungen att orka, dvs ta hand om Emilia. Igår mådde jag något bättre så vi begav oss till mamma och pappa igen för lite ompyssling.

Men som sagt, nu är det en ny vecka och vi tar ny friska tag. Jag äter just nu lite kvällsmat och måste berätta att jag har årets första Lussekatt framför mig (eller den andra är det faktiskt, eftersom Kajsa och jag smaskade i oss varsin utanför affären...), så jäkla gott! Till det har jag satt i mig en skål med vindruvor och favorittéet:).

Emilia ligger brevid mig i soffan och vi tittar på Sveriges fulaste hem, håller med grabbarna om att furu är något av det vidrigaste man kan ha i ett hem, sorry mamma och pappa, haha!